سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوردن چه چیزهایی باعث سقط سریع جنین میشود؟

درباره سقط جنین جنین بیشتر بدانید. اگر باردار شده‌اید بهتر است درباره سقط جنین بیشتر بدانید. چه بخواهید بارداری خود را ادامه دهید و چه نخواهید داشتن اطلاعات در باره سقط برای شما مفید خواهد بود. سقط جنین از نظر اسلام به شدت منع شده است اما گاهی هم برای حفظ سلامتی مادر مجاز است. در این قسمت از وبلاگ قبل از بارداری به بررسی غذاهایی که باعث سقط جنین می‌شوند می‌پردازیم.

خوردن چه چیزهایی باعث سقط سریع جنین می‌شود؟

سقط جنین با بهداشت غذایی رابطه مستقیمی دارد. اگر می‌خواهید به بارداری خود ادامه دهید بهتر است به سلامت و بهداشت مواد غذایی‌ای که مصرف می‌کنید توجه بسیاری داشته باشید، برای مثال میوه‌ها و انواع سبزیجات برای سلامتی بدن ما نه تنها مفید هستند بلکه ضروری و حیاتی هستن. اما در مصرف آنها باید به پاکیزگی و عدم وجود آلودگی در سطح آن‌ها بسیار توجه داشت، مصرف سبزیجات آلوده باعث سقط جنین می‌شود. پس قبل از مصرف حتما به صورت دقیق شستشو دهید.

سقط جنین با جیوه !

جیوه یک دوست وفادار به سقط جنین است. تاثیر جیوه در سقط جنین بسیار زیاد است، مثلا در بدن برخی از ماهی‌ها مقادیری از جیوه وجود دارد که باعث سقط شدن می‌شود. اگر زمانی که باردار هستید خوراکی که در آن‌ها جیوه وجود دارد را مصرف کنید، علاوه بر خطر سقط جنین، احتمال دارد به جنین آسیب جدی وارد شود. مغز جنین به خوبی رشد نمی‌کند. در خوردن کنسروهای ماهی تا جایی که امکان دارد اجتناب کنید و یا از خوردن کنسرو به طور کلی خودداری کنید.

خوردن قهوه در بعضی از خانواده‌ها عادت شده است، کافئین به شما انرژی می‌دهد و با خوردن آن به آرامشی دست پیدا خواهید کرد، اما در دوران بارداری باید این عادت را ترک کنید، چرا که کافئین احتمال سقط را بالا می‌برد. پزشکان در 15 هفته اول بارداری خوردن کافئین را منع می‌کنند.

در زیر برخی دیگر از غذاهایی که خطر سقط جنین را بالا می‌برند را به شما معرفی می‌کنیم.

زعفران، رازیانه، گل بنفشه، آب‌غوره، لیچی، سیب وحشی، دارچین زرشک و غیره.

راهنمای کاملی در سایت توراهی وجود دارد که به صورت مفصل بسیاری از جنبه‌های سقط جنین اعم از علائم سقط جنین، روش‌های سقط جنین، سقط جنین از منظر اسلام و قرآن، گیاهان دارویی که باعث سقط جنین می‌شوند و سوالات کاربران و موضوع‌های مهم دیگر وجود دارد.

برای خواندن این مقاله روی سقط جنین کلیک کنید.

خوراکی که باعث سقط جنین می‌شوند.